Fotboll tar över livet

Stora gratulationer till Jessica så uttryckte jag mig när jag såg att hon hade bloggat. Duktigt gumman, att du hade hittat den efterlänktade sladden också! Imorgon kommer jag att gå till skolan, känner mig hyfsat frisk nu faktist. Ska snart bli uppringd av älsklingen ( hoppas jag verkligen jag blir det ) så ska vi kolla på idol. Tyvärr kunde han inte komma hem till mig och pyssla om mig nu när jag är sjuk och grejer och kolla på idol med mig. På grund av fotboll.. Herregud säger jag bara. Vårat förhållande måste verkligen alltid anpassa sig efter det, men jag ska väl vara glad för hans skull! Jag får skaffa mig en lägenhet till oss snart. Haha. Tråkigt nog måste jag kolla själv. Sen får man väl snart höra massa föräldra skvaller efter att mamma har varit på mitt och jessicas föräldramöte. Dom ska planera våran klassresa, eftersom våran klass inte klarade av det. Hmm.. vandra i dalarna eller något kommer man väl få höra. Eller något liknande. Nej nu ska jag snacka lite med Nikki om vi ska shoppa i helgen. Behöver massor av saker. Godnatt / E


Haha gissa mitt uttryck när jag såg denna blid? Galet
 ( Då gillade jag tydligen fotboll, innan det gick över styr)


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt sötare söööööööösta

2008-09-03 @ 19:56:24
Postat av: denice

haha sötnos :)

2008-09-04 @ 08:53:45
URL: http://dkn.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha men verkligen, måste varit påtänd! Haha

2008-09-04 @ 16:25:53
URL: http://freesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0