Fredag igen!

Hej bloggen, just nu sitter jag med mjöl i hela ansiktet. Ja, jag har bakat. Kladdkaka gud vad gott, jag drömde om det så nu fick jag ett ryck och ville baka det. Nu är den i ugnen. Jag har världens bästa recept för att jag skev det för nästan tio år sedan. När jag var liten. Den ser riktigt god ut ska ni veta. Igår så var jag ju hos jessica, haha ni skulle se när vi skulle cykla ner till centum. Cykeln var på tok för stor så jag nådde inte ner. Jessica var inte så höjdare på att skjutsa så det blev sådär. Men jag kom i tid i alla fall. I centum mötte jag min Addi sen kom Pappa och hämtade oss sen åkte vi hem till mig. Vad vi gjorde.. ja. Men idag har jag ju också studiedag så jag måste verkligen studera. Inte för att jag har gjort det speciellt mycket på någon studiedag men nu har jag så otroligt mycket att lämna in nästa vecka. Två betyg grunder både i svenska och No. Helt sjukt prov efter prov efter prov. Alla som gick innan oss sa att nian skulle vara lättare än åttan. Fuck no. Nian är ju hemsk, läxor och skit. Bara till onsdag har jag 5 saker att göra. Men nu är det ju äntligen fredag igen. Fredag är nästan min favorit dag. Jag tycker nästan den är mysigare än lördagar. Jag hoppas att Addi kan sova över här inatt annars har jag ingenting att göra, annars kommer väl mamma tvinga mig att plugga. Nej men nu måste jag städa undan röran här i köket. Hoppas ni har en fin dag / E

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Nu har det kommit en ny gratissida. Denna sida är dock inte alls lik dom andra. På denna sida får du RIKTIGA PENGAR insatta på ditt konto eller i ett brev på posten :D Just nu finns även en tävling där du kan vinna en laptop. För att bli medlem klicka här:



http://pengargratis.se/?r=1332





LYCKA TILL :D

2008-09-26 @ 11:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0