Godmorgon

Godmorgon kåmpisar! Just nu sitter jag i mitt rum och äter lite frukost och lyssnar på Nrj med knappen&Hakim det är något man alltid gör tycker jag! Vet ni? Idag när jag vaknade gick jag in i badrummet och kollade mig i spegeln. Och jag har fått finnar. Mens finnar? Ni vet, dom kommer och bara aldrig vill försvinna? Jag hade helt perfekt hy innan. Nu är det ju inte så att jag gnäller över lite finnar. Men jag har ju klassfoto i morgon?! Hur ska det här gå. Förra gången hade jag också en finne. Kamera kvinnan fick sitta och vända mig i olika vinklar för att den inte skulle synas. Men nej, den syntes endå. Så jag har  hällt på hur mycket finnmedel grej som helst. Nu på mogonen har vi mentorstimme, sen massa annat under dagen. Juste idag har jag kör, jippie. Hm, veckorna går ganska snabbt ändå tycker jag? Det känns as fort snart är det ju höstlov och grejer? Eller a.. Juste på torsdag och fredag har vi studiedagar! Men nu ska jag dra och göra ingenting. Puss på er / E

Känner mig som denna karln, men kläm inte finnar, det blir så hemskt fult.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Morrn morrn :)

2008-09-22 @ 08:16:08
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0