Godnatt

Nu börjar tiden gå och i morgon har jag ju skolfoto + spexfoto. Jag har panik över mina finnar, visst inget man ska gnälla på. Men andra året, det börjar spåra ur. Som ni vet ska jag vara lite Grease i det hela med en annan i min klass. Jessica ska vara Mimmi Pigg. Vi kommer ta bilder så ni får se hur vi såg ut. Grejen är den bara att jag kommer inte se så Galen eller rolig eller så där som man igentligen vill. Jag har bara inte tid att fixa känns det som. Jag vet inte annars exakt hur jag ska vara på Klassfotot men jag får se. Sen är frågan bara när elevrådsfotona tas? Ingen aning. Ja juste jag är sån där elevråd i min klass, man tar ju högsta hugg när det gäller sånt där. Haha. Idag kom vi fram till att vi ska åka med mättinge med klassen, värkar as kul! Som spa och lite sånt där i vintertider med klassen! Nej nu måste jag rusa in i duschen. Godnatt våra fina läsare/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0