HELG!

Åh jag får dåligt samvete av att jag inte har bloggat, förlåt. Jag har haft fullt upp i helgen och sådär. Men det är kul att få fina komentarer om att ni saknar updatning av mig. Det får en att vilja blogga extra mycket, igår var ju jag och Jessica i stan och shoppade lite. Som hon redan sagt har vi köpt tröjor, som var as snygga! Jag köpte även två trosor. Jag älskar att handla underkläder, det är alltid så roligt att komma hem med nya underkläder.. Som ofta kommer hem i små påsar till mig. Jag har varit på bio den här helgen igen. Har varit det fyra gånger på raken nu, det får det bli slut med! Men man blir ju bjuden och bjuder och sådär så det är bara bra. Idag såg jag och älsklingen Patrik 1,5. Den var faktist jätte bra. Kul att ni gillar våra inlägg verkligen, kan inte sluta tänka på det just nu. Jag bloggar för att jag bara säger saker rakt ut. Det älskar jag, att bara skriva så man känner och tycker. För det är min blogg och ingen kan säga något om det..

... därför ville jag bara informera om att jag hade en grymt sexig natt! /E

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hej godis! är religion viktig för dig?

skriv just din åsikt om det i min blogg, vore jätte snällt! puss..

2008-09-21 @ 20:00:45
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: linnea

jaha vad hände under den natten då ? ;)

2008-09-21 @ 20:11:16
Postat av: Emilia

Haha, åh det var så mysigt så!

2008-09-21 @ 20:12:06
URL: http://freesch.blogg.se/
Postat av: Anonym

hade ni sex

2008-09-21 @ 20:22:43
Postat av: Emilia

maby

2008-09-21 @ 20:44:36
URL: http://freesch.blogg.se/
Postat av: e'

stavas de nt mabye? :) haha elh nej de kanske de nt gör, elh vem bryr sig egentligen. haha. aja nu till saken, JÄTTE kul att du börjat skirva igen :D lixom när jag gick in på er blogg oså klicka jag ner lite på sidan så såg jag att ni hade skrivit mkt idag! och att du även börjat skriva igen! love u'r blogg, verkligen. hare bra!

2008-09-22 @ 17:04:35
Postat av: emelie

åh emilia ja älskar din blogg hihi och du är skit söt på ditt spex foto <3

2008-09-23 @ 20:42:42
URL: http://thegoldenstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0