hemma efter träning

Nu är jag hemma, har varit på träning men kom hem för ett tag sedan. I dag träffade jag Emilia igen! hihi. På lunchen och resten av dagen vet jag inte vad som hände med henne, men något var det! haha. Våran so lärare var nog gansak irriterad över när vi skrattade för han försökte berätta ngt, slutade med jag att bytte till stolen brevid. Musik prov ver det, kunde igen och det som det var på var LÄTT! undra om det var ngn som kunde? Aja, snart ska ja äta lite mat och hoppa in i duschen, /J

   

(nu är ag riktigt snäll och inte laddar upp sajko bilden på emilia) haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaaa

2008-09-05 @ 07:13:32
Postat av: Anonym

vad vitt hår

2008-09-08 @ 17:54:38
Postat av: Emilia

Haha mitt hår är inte så vitt, endast där fram.

Men jag har varit utomlands, kanske därför.. ? hmm.

2008-09-08 @ 18:38:05
URL: http://freesch.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah okej, aa sen så va du så jävla brun oxå :o de kan ju se ljusare ut då me kanske(:

2008-09-09 @ 12:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0