Idag går världen "under"

Hejhej och godmorgon! Det enda jag har hört talas om idag i skolan är att jorden går under. Det börjar bli lite tröttsamt. Det ligger ju ironi i det alla säger.. Men själv tror jag inte att jorden går under? Idag nyss skulle vi ha idrott men den blev inställt. Tänk så jävla jobbigt, sen har vi so. Efter det en till håltimme, kankse. Jag som har övat på mina förbaskade Engelska glosor som en jag vet inte vad. Sen ska vi på teater och se.. Hm något om kärlek och vänskap. Sen slutar jag halv tre. Senare än vad jag skulle? Min sista dag på jorden låter inte så härlig. Vill mest bara vara med min älskling. Vad skulle ni göra den sista dagen i erat liv? Själv skulle jag göra något helgalet ( råna en bank, eller gör något riktigt galet så man dör som galnast i världshistorien. Najs ) eller så skulle jag va med Andreas.. aa det skulle jag nog. / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0