Irriterande personer

fan vad jag är trött på folk som kommer fram när man ses på stan tex, och drar den klassiska. "Hääääääääääj, gud så länge sen det var sisst vi sågs? Gud vi måste verkligen ses på fika eller något snart. vi smsar eller hörs sen. hej då" *kramar* Sånt klarar jag bara inte av, folk man inte har träffat på en evighet hoppar fram från nått litet hörn och skriker och gapar som om det verkligen vore en evighet sedan. sen gillar man inte personen, eller så vet man knappt vem det är, så säger dom typ. jag ringer dig sen så tänker man bara, nej men snälla du gör inte det. det här händer fan, och det är as irriterade. för man vet att personen bara säger det för att det är en vana, och det ska verka trevligt. kom igen? vad är det för samhälle vi lever i? Nej nu ska jag sova, får inte tänka på det här mer. Godnatt / E

Kommentarer
Postat av: anna

jag håller helt med dig. det känns så falskt och onödigt. varför inte bara gå förbi och möjligtvis säga hej liksom.

2008-09-28 @ 09:42:38
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha gillar inte sånt heller :P finns väl en anledning till att man inte har träffats.

2008-09-28 @ 10:40:40
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0