Jobbig måndag

Tja tuffingar, idag känner jag mig lite sjuk. Det är fan synd om mig, haha nej jag skoja! Förskyld hit och dit hela tiden. Idag hade vi svenska och det var jätte roligt för vi hade en lektion om vilken stusieteknik som är bäst och sådär. Det var mycket nyttigt att veta tycker jag, sen hade vi inte så mycket mer. spanska, suck.. Sen drog jessica för hon skulle till tandläkaren, får väl se om hon skriver något om det. Annars har jag haft kör idag för första gången efter sommaren. Min röst var helt körd, men det var fan kul ändå. Vi skulle dela in oss i efter hur vi sjunger alt ett eller två sedan supraner och såvidare. Vi sjöng "show me love" tror jag den heter. Sen kom pappa och hämtade mig efter det! Hörs senare / E

Har någon denna spanskabok? Hemsk

Pokerspelandet fortsatte, det blir pengar för vinnaren! JAG VINNER, SYND KILLAR

Kommentarer
Postat av: Jonas, brunn.

Växlar ni pengar mot markerna eller är det bara plojgambling?

2008-09-01 @ 18:31:20
Postat av: Emilia

hejsan jonas, nej det är pengar i potten alltså :)

2008-09-01 @ 18:34:53
URL: http://freesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0