Lördag

Nu sitter jag här och väntar på att Sara ska komma, vi ska ha en "nyttig" dag i dag med att bara äta nyttigt och så ska vi väll träna lite. Kommer bli jätte roligt men det ända felet är att JAG KAN INTE PRATA!!!!!!  Jag är helt hes, så Sara för babbla på så kan jag skriva på lappar haha. I går åkte ju jag och Emilia in till stan eftersom jag skulle ju shoppa loss, hehe. Inte mycket shopping blev det heller. 1 väska bara, men vi hittade något vi kan ha på oss på spexfotot. Världens coolaste Pink Lady jacka men svindyr, över 400kr (inte speciellt mkt tyg, inte bra kvalitet heller?). Men jag bestämde att vi skulle vara töntar, fanns tönt kläder (rutiga byxor och fluga) och Emilia tjatade om att få vara Mexican. Men vi får se hur det blir, nu ska ja gå och äta lite frulle och dricka massor av te! Blev en härlig blandning av Emilias Caffe Latte i går, allt möjligt i den, t ex. chai te, massor av socker och brunt socker? (tror det var det). Inte så speciellt härlig smak blev det sen. Men nu kommer snart Sara puss och kram /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0