Lördag

Dagen började med att jag var tvungen att gå upp kl 10.00 för att jag skulle göra mig klar inför matchen, med att äta och sådant. Sen belv det match dags mot Switte (vet inte hur dom stavas) sen blev det spel mot rimbo med 92orna. Inte så mkt speltid fick jag men jag var ju trots allt bara reserv. Sen blev det att att skynda hem för att duscha och göra mig klar för att dra in till stan och träffa Emilia som väntade på mig där. Köpte kläder jag ska ha på spexfotot, mimmi pigg klänning och en hatt me öron på. Sen köpte Emilia och jag en varsin tröja på Gina tricot. Hon en mörkblå och jag en grå. Sen gick vi och skulle käka middag i kungshallarna. Blev typ japan mat? haha. När vi satt och åt så tog det ..... lång tid för att min mat skulle bli klar men till slut så fick jag den i alla fall. Efter ett tag kom även Addi dit, för han skulle hem till Emilia så jag följde med när dom köpte godis sen var vi tvungna att skiljas åt när jag skulle hoppa på bussen. Så kom jag hem och provade kläderna lite sen låg jag på soffan och slappa och nu sitter jag här. Ska nog träna litepå spanska glosorna nu. /J

Kommentarer
Postat av: e'

synd att ni inte gör lika många inlägg längre, och typ inga bilder. det va roligare att läsa när ni uppdaterade ofta och la in massa bilder. er blogg va ju så bra.. /:

2008-09-20 @ 20:10:11
Postat av: jessica

svar: Vad roligt att du tycker om våran blogg :)

Håll ut snart kanske vi får en skrivkick, och bilder kan vi fixa massor av :)

2008-09-20 @ 23:00:11
URL: http://freesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0