Måndag kväll

Hejsan bloggen sitter här och har just kollat på Hasses brorsas låssassyrras kompis som är bobsterst lungt bästa program. Det är bara så himla hett! Det är ju inte så att jag sitter och kollar på barnprogram. Men hasses brorsas är faktist grymt härligt program. Det är as härligt inte så mycket tjo och tjim som alla program har nu förtiden? Har ni tänkt på vad det sänds för tv program nu för tiden? Har ni tänkt på det.. det borde ni. Vad heter programen Bonde söker fru, ensam mamma söker eller varför inte programet frusna män söker kärlek. Sen på tal om det här finns det ju jätte många töntiga inredningsprogram allt vad dom heter. När jag var liten, då fanns det äntligen hemma och det sändes på tisdagar, och alla älskade det! Om ni kollar på brödpåsarna hittar ni alla möjliga sortes namn. Tx: godmorgon, vad gott, ååååh vad gott. Jag menar för några år sedan hette limpa: limpa. Så enkelt var det. Nu måste det vara sånt jävla tjo och tjim. Sen ska det alltid vara små lyckliga familjer på flingorna och så vidare. En liten glad familj. Snart kommer hela kylskåpet vara fullpackat av våra svenska famlijer. Snart kan dom ju skriva efternamnen. Jaa, familjen svensson i pajala är med på tropicanas apelsin juice. Snart tar famlijerna över i kylskåperna. Det här har jag ställt mig många gånger. Herregud varför? Jag blir inte mer motiverad till att köpa produkten i affären. Det här är marknadsskit hela bunten. / E


Jag har köpt mig ett par Uggs Australia, fick dom dock lite billigare än orginalpris! Internet sidor lönar sig, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asso jag älskar värkligen att läsa eran blogg den är jätte bra !

2008-09-22 @ 20:38:21
Postat av: Emilia

Söt du är, skulle vara roligare om du skrev namn.

Puss!

2008-09-22 @ 20:49:00
URL: http://freesch.blogg.se/
Postat av: Natasja

Emilia du är en grym bloggare. Asså seriöst du skriver alltid så intressant och man kan inte sluta läsa och jag typ bara längtar tills du ska skriva nytt. Jag har aldrig annars haft intresse för att skriva blogg !! <3

2008-09-22 @ 21:07:17
Postat av: Natasja

Emilia du är en grym bloggare. Asså seriöst du skriver alltid så intressant och man kan inte sluta läsa och jag typ bara längtar tills du ska skriva nytt. Jag har aldrig annars haft intresse för att skriva blogg !! <3

2008-09-22 @ 21:08:06
Postat av: Emilia

Gud vad snäll du är natasja. Blir så glad av sånt här, super snällt. <3

2008-09-22 @ 21:22:02
URL: http://freesch.blogg.se/
Postat av: josefin

grymt bra blogg, man längtar liksom efter att läsa mer! :)

tänkte också fråga vad sidan hette där du köpte dina UGG's ?

2008-09-24 @ 14:07:09
Postat av: Emilia

sv: Jag har köpt dom av en kille som hämtar in dom ifrån australien. Men dom är dock inte så jätte billiga. Dom kostar 1000:-

Jag minns inte vad den hette tyvärr. Det var mamma som hade något på gång. Men du kan alltid söka dig runt! Lycka till

2008-09-24 @ 14:50:21
URL: http://freesch.blogg.se/
Postat av: fialisa.

lika bra att köpa UGGS alltså. riktigt mysigt

2008-09-25 @ 13:30:10
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0