Måndagskväll

Kom hem för ett tag sedan, varit på träning vi fick då veta vilka som ska åka med till USM i handboll. Vi fick åka med 14 tjejer och jag fick en plats :). Har även varit hos tandläkaren i dag, det var inte roligt ska jag säga er. Försts fick jag dra ut en tand ( i och för sig en mjölktand haha) sen fick jag kolla om min framtand levde (fick en smäll i sommras). Har varit riktigt deppig sen ja kom hem därifrån för att tanden måste rotfyllas, usch :S. Den ska även blekas föra att den har blivit mörkare, då kanske ja ska fråga om ja får bleka alla tänderna :). Sen ska man ju få tandställning och allt, usch vad mkt saker det händer tänderna, aja slutpratat om det! I morgon är det skolfoto och spexfoto! Eftersom ja redan tagit med kläderna till skolan (annars kanske man glömmer dom) så får ni se bilder i morgon som emilia och jag kommer att ta innan vi fotar oss. Nej men nu ska jag gå och duscha och kanske plugga lite. Just tycker ni jag ska ha plattat eller naturligt hår i morgon? (naturligt är lite halvlockigt, har tyvärr ingen bild på håret) /J


Bild från i sommras, grym på att stå på händer, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0