Mätt som en plätt

Nu sitter jag proppmätt efter att ha ätit en stor måltid spagetti&köttfärsås. Idag har jag inte gjort så mycket mer än haft kör och sitter nu med min nya dator. Som är så himla bekvämt för det kan komma fler inlägg! Ni som vet att jag har bloggat flera omgångar och tröttnat och sedan tjatat på mig har fått mig på någon slags bana. För nu är det roligt igen, för en så länge har vi bara bra läsare. Idag var det som sagt kör och skulle sjunga Älska mej. Om någon vet den låten är den ganska svår. Så killarna var supergulliga när dom sjöng. Får ta en bild och visa er nästa gång jag har kör. Jag håller på och ältar in mina engelska glosor och som alltid pratar gymnasieval med mamma. Juste, idag hade vi något slags gymnasiemöte eller vad man ska kalla det. De var mycket bra i varje fall. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa sofismode inte för att jag är så modemedveten men det är en bra tidning som pappa alltid kommer hem med till mig. Och det är bara mer kul att vi ökar besökare för varje dag som går. Vi hörs senare sötnosar / E

Kommentarer
Postat av: Ida

åh tack så mycket. Detsamma :))

2008-09-08 @ 19:06:51
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0