Mysig fredag

Det har regnat som aldrig förr här idag det var nästan rekord. Har precis ätit pizza med min härliga familj och vi snackade gymnasieval och såvidare. Addi ringde mig nyss och sa att han hade missat bussen, synd. Men han kommer lite över sju. Juste pappa håller på och laddar fixar fram en film till mig och Addi. Någon skräckis för det hatar han, haha. Rätt åt honom säger jag bara. Så ikväll ska jag bara vara med han och sen ska jag dricka min underbara smultroncider som pappa kom hem med idag. Nu lyssnar jag annars bara på abba, helt sjukt bra asså. Bilderna här nedan är inget jag vill ska ligga där. Jessica kallar det högläsning. Men det där var rena rama teatern! Jag var superbra. Någon som har en teatergrupp jag kan börja i för jag är super dramatisk. Nu ska jag mysa lite och lyssna på Beatles maby. Inger bra på tv ikväll tyvärr. Helt värdelöst / E
 


Coola Arre

Ludvig Laddekladde

Markus&Arvid

Glad Nicolai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0