nya hörlurar

Dålig updatering av mig jag vet, men nu är jag i allafall här. Varit sjuk idag, men i morgon kommer jag. Vi ska ha friidrottstävling i skolan, alla klasserna mot varandra så nu måste man ju vara med så att klassen får poäng! Man får väll hoppas på en guldmedalj i år igen, haha. I dag till lunch fick jag thai mat, det var mums. har typ inte gjort något alls i dag, varit så himmla trött men ja har i alla fall åkt till bibblan för att låna en englska bok då ja inte fattade något i den andra, så nu har jag en annan. Senare på kvällen innan träningen så fick jag ett par hörlurar av pappsen, riktigt bra ljud säger jag bara! Han hade tydligen köpt nya så ja fick hans gammla (typ 3 månader gammla eller något). Gjorde illa mitt finger i dag på träningen, inte så bra men i alla fall ingen stukning. Men nu måste ja duscha (nog den meningen ja använder mest hår på bloggen, haha). Puss och kram /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0