Onsdag 24/9

Nu är det tisdag och vi sitter på Solektion, tänkte jag säga. Men jag kom på att det hade blivit Onsdag.. Vi håller på att diskutera om nationalekonomi. Det är inte så jätte roligt men man måste ju. Sen idag har jag matte lunch sen får jag och jessica gå hem. Vi slutar klockan två idag. Efter skolan ska Jessica åka och simma tror jag. Jag ska kankse träffa Andreas.. Det är lite strul mellan oss just nu, men vi har ju varit tillsammans i sju månader idag. Inte så jätte länge men vi är sånna som måste träffas när det går flera månader. Idag är det ju tre månader kvar till julafton det har jag gått och tänkt på mycket idag, julafton är det bästa jag vet. Jag älskar julen, det är det Jag och Addi har ju varit tillsammans tio månader på julafton. Om det nu håller till dess.. Jag har bara honom i huvudet så jag kan inte tänka här på lektionen. Annars älskar jag skolan och speciellt so, men nu åker det in i ena örat och det känns som att det rinner ut i det andra lika fort som det kom. Efter jag har täffat honom ska jag åka hem till Jessica och vi ska ha filmkväll och hon ska ta hand om mig nu när jag är lite deppig. Jessica är grym på att få mig å le. Det var en tjej som skrev komentar att vi skulle skriva tio sanningar om oss sjävla. Det kan vi väl göra tycker jag. Men jag kommer inte skriva för personligt. Men troligtvis sånt som ni inte vet om mig, ska försöka få Jessica med in på det också. Just nu sitter hon på sin plats och har armbågen på bordet som huvudet lutar på. Jätte gulligt. Jag skriver mina tio sannigar i nästa inlägg. Hoppas ni mår bra / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0