Pluggar som en galning


Ja jag pluggar galet mycket, mina bilder blev lite utdragna men det tog en evighet att ladda upp nya. Men kolla på mitt skrivbord vilka pappershögar jag har. No papper, har no prov nu på onsdag. Biologi om blodet och sådant. sen har jag stor svenska inlämning nu på fredag. Har så himla mycket, plus att jag mår sjukt dåligt just nu. Idag fick jag min jacka såld av en jätte trevlig familj så hon som köpte den förtjänade min fina jacka. Söt liten tjej. Andreas har varit här hela dagen, han lovade mig att vi skulle plugga men nej. Idag åt jag något jätte gott men jag vet inte vad det heter. Sen hade mamma bakat äppelpaj av våra goda äpplen ifrån trädet. Imorgon ska jag köpa min goose jacka. Ska möta upp mamma i stan efter skolan så jag hoppas att jag är frisk. Imorgon har jag ju kör också! Men nu ska jag lägga mig och vlia för jag börjar se dubbelt. Ska nog prata med Andreas i telefon också. Men man satsar ju höga betyg, så det går väl före. Tycker ni ska lägga märke till mitt fina hjärta jag har fitat här nedan. Jag är jätte stolt. Satt hur länge som helst. / Emilia


Kommentarer
Postat av: Alina

ååå jag vill ha vill ha vill ha!!! :)

2008-09-28 @ 21:59:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: J.

är de du som är "deodorant" på PA? Om det inte är du så är de någon som snott dina bilder, just so you now :o

2008-09-29 @ 13:52:49
Postat av: denice

jag köpte mina uggs från din sko :)

2008-09-29 @ 13:57:27
Postat av: Anonym

vart är jessicas blogginlägg? :(

2008-09-29 @ 16:00:09
URL: http://paddoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0