Prat om massa

Tjenare bloggen, har inte bloggat mycket alls nu ser jag. Igår var det ju tyvärr skola, men med många håltimmar. Efter skolan tog vi moppen hem till Jessica och sen åkte buss till stan. Jag sjöng även en as bra låt hela tiden om uggs. Men jag tror inte Jessica tycker så mycket om den. Haha. Vi var i stan jätte länge i ungefär fyra timmar. Gick runt på olika affärer och snackade med mera. Det var sjukt mysigt. Som sagt trippade vi förbi buttricks och jag ville köpa en Pink ladies tröja/jacka. Men den var svin dyr. Vi vet inte vad vi ska vara på spexfotot. Men Jessica vill vara tönt, man ska väl inte vara vanlig? Hm. Nej jag skoja lilla gumman. Men jag ska vara något riktigt najs. Våran klass är så mycket för humor. Så jag hoppas inte någon bara står där och gör någon ful min. Nej men sen kom min kille förbi i slussen, och det hade varit en jätte läskig snubbe som ville att jag skulle bli "rock 'n roll modell" som han kallade det. Han frågade vad jag lyssnade på för musik, så sa jag rock, relax blabla. Vadåra? Då "jobbade" han tydligen för det. Men jag vill inte ens gå in på hemsidan för "rock modellerna" För han gillade mitt hår, och sa att de skulle vara coolt om jag hade det upp eller något. Då tänkte jag bara, Addi kom och rädda mig. Så gjorde han det också. Grymt. Sen åkte vi hem till mig och blablabla nu ska vi gå på bio igen. Tredje helgen på rad nu alltså. Vi ska se den här Wall'e eller vad den nu heter med min lillebror. Jag fick ju gratis biljetter sen jag var med på Nrj för ett tag sedan. Kunde tyvärr inte gå på premiären men ändå. Vi gör det bara för Fredriks skull, min lillebror alltså. Just nu för tillfället ligger jag med datan i sängen och är sjukt trött. Var uppe jätte sent igår. Men älsklingen somnade ifrån mig. Hm. Men nu så ska jag ligga här och göra, inget. Men vi hörs senare. Har tyvärr ingen bild att lägga upp just nu, men jag tar några bilder idag. / E

Kommentarer
Postat av: e

vad har hänt med lolloh är du inte med henne längre, emilia?

2008-09-13 @ 12:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0