Regn

Finns inte så mkt mer att berätta om skoldagen! Men i dag var det premiär med att åka moppe i spöregn, precis när jag skulle åka började det dugga, men ja fortsatte att åka och vad händer då? Joo, stora droppar som jag vet inte vad faller ner från himmlen. Finns inte så mkt mer att göra måste ju hem. Väl hemma när jag kliver av är jag dungsur. Kändes som att man hade badat med kläderna på, haha. Men bara för att amn är hemma nu kommer väll solen snart? haha brukar oftas vara så för mig. Juste en rolig sak som händer på måndag är att vi sak få våra skoldatorer!!! Då komemr vi kunna blogga från skolan också. Ha det bar så länge /J

 
  Emilias högläsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0