shopping

För ett tag sedan kom jag hem från stan, åkte dit med mamma sen så kom Sara och hennes mamma dit, köpte den blåa tröjan på bilden, en annan tröja och en bok som var på rea. Har även fyllt på olja i moppen, det behövdes värkligen. Men nu ska ja snart laga lite soppa, lovade mamma att laga mat i dag och eftersom jag och Emilia gjorde så god soppa i skolan i tisdags. I kväll kommer Sara över så ska vi kolla på film, vet inte riktigt vilka men vi får se. Just jag ska få ett par uggs av pappasen :) puss o kram /J


Kommentarer
Postat av: Filippa

fin blogg du har :)!!

2008-09-26 @ 17:53:57
URL: http://filippuuus.blogg.se/
Postat av: Frida Holm

Haha, vi har likadana moppar, typ ensamna på värmdö med våra färgglada speedfights. Det var därför jag glodde på dig när du åkte moppe till godisbodne igår, ja bah va hah där är ju min moppe XD

2008-09-27 @ 13:48:54
URL: http://hundra55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0