Söndag = Plugg!

Hej bloggen, har verkligen ingenting för mig just nu. Har pluggat hela dagen lång med både ena och det andra. Igår var jag ju på bio med Andreas och min lillebror, sen åkte vi hem. Efter att ha fått i min bror mat på Mcdonalds. En kille som jobbade där frågade om jag och Andreas va syskon. Andreas sa nej. Sen frågade han om Andreas och min bror var syskon. Förstod inte varför han ens frågade. Sen frågade han om jag var hans tjej. Haha folk är ju lite roliga ibland. NU har jag och Addi provat på Mamma, Pappa & Barn livet. Jag länktar tills vi får barn älskling, haha. Nej då. Nej men jag har sovit hela dagen vaknade runt tolv så fick jag Thai-mat av mamma när jag vaknade. Rester från igår, mums. Ja nu har jag inte så mycket mer att säga. Ska fortsätta på mina glosor. Sen håller jag även på att klicka runt efter olika mobiler. Jag kan inte bestämma mig vilken jag vill ha. Har någon något snyggt tips? Juste jag skulle ju lägga in bilder på det jag hade köpt. Men tyvärr ligger dom i tvätten. vi får höras senare för nu ska jag ta något att äta. Eller dricka.. Te kankse? Ja, de blir det. / E

Bild tagen med min kamera på datorn, ganska bra

Kommentarer
Postat av: Andrine

Men oj! :) tack så hemskt mycket cutie! <3333

2008-09-14 @ 19:13:29
URL: http://aaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0