Söndags morgon typ

Hej bloggen, följde med mammsen och pappsen på en långprommis i dag. Vi gick ju ut me Ida. Vi gick ösbyrundan (hittade ingen karta så att ja kan visa. Men när vi gick så fotade jag lite också, ösbyrundan är ca 4km lång. Senare i dag så ska v åka till min moster Sara, hon skulle tydligen bjuda på lite räkor och kärleksmums, mums säger jag bara! hehe. Nu ska jag nog läsa ut det sista i boken "En herrgårdssägen" som vi läser i skolan och så får jag skriva en reccesion om den också så har man det klart i alla fall! Pussar och kramar /J



Ida tittar ut över vattnet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig updating emilia ?

<3

2008-09-21 @ 17:52:02
Postat av: Nathalie

det är ju perfekt med promenad idag, så vackert väder :)

2008-09-21 @ 18:09:44
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: emma-sophia

Hej! :) Var gärna med och tävla om en design till bloggen. Kika in hos mig och delta i tävlingen! :)

2008-09-21 @ 18:46:15
URL: http://levoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0