Tandis


Var hos tandläkaren i måndags, eller rättare sagt tandregleraren. Det gick väll sådar. Kommer att få tandställning men det kommer att dröja, har slagit i en tand som dom måste hålla på och kolla först o så...
Men efter vi varit där åkte pappsen och jag till Hammarby sjöstad och åt lunch på "Di piu", gott var det. Jag åt Nase goräng (stavas det så?). Glömde ju så klart att ta kort innan jag började äta, haha (som vanligt). Efter det skulle pappa kolla på cyklar i sickla så då jag jag runt lite där. Hittade faktist ingenting...! Där träffade vi morfar också, så jag följde med dom och kollade på golfklubbor sen åkte pappa och jag hem. Då blev det lite läxdax och sedan träning. /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0