Tisdag eftermiddag

Hej kåmpisar! Just nu sitter jag i kontoret här hemma för jag glömde min dator i skåpet idag. Så typiskt. Idag har vi ju haft spexfoto jag blev inte så bra som jag hoppas på men jessica kommer ladda upp bilderna eftersom det var hennes mobil som tog korten. Men jag har här nedan en liten smyg bild. Men den blev inte alls så, för vi satt inte ens så på själva kortet. Sen hade vi ju vanligt klassfoto. Känner ni igen er med att man blir sjukt nervös när dom tar kortet. Sen ser det bara stelt och onaturligt ut? Så blev det för mig, helt misslyckat. Men aja, det är ju oftast bara mormor som har bilden uppe och det är väl ingen fara. Jag håller nu på med att titta på lite bloggar och tycker att många är duktiga på att blogga. Jag är själv kanske inte den bästa på att blogga, men det är kul när folk säger och skriver att man är duktig. Tack ni era söta personer. Just nu har vi inga elaka läsare som skriver dåliga komentarer. Och nu är det inte så att ni ska börja bara för att ni ser att jag skriver det här. Det finns ju hundratals olika sidor som letar upp eran dator. För ip adressen står ju så det är bra om man kan sätta dit någon ful rackare. Ärligt talat vet jag inte vad jag pratar om.. idag ska jag äta spagetti och köttfärsås. Vilken dag är din dolmio dag? Tisdag / E

OBS vi satt inte på detta viset, på själva kortet det här är innan! SEXIGT

Kommentarer
Postat av: nadra

tuff klass! :)

2008-09-23 @ 17:56:01
Postat av: clara

hrj tjejer, älskar eran blogg!! skulle ni inte kunna ha typ "10 sanniningar om er själva"? ;)

2008-09-24 @ 06:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0