Töntig lista

Vad heter du ? Emilia
vad heter du i andranamn ? Victoria
vad heter du i efternamn ? Lundström ( Kotsiopoulos, hihi jag är tönt )
vilken färg har du på ögonen ? Blåa
vilken färg har du i håret ? Blont
hur lång är du ? Stolta 1.57
vilken skostorlek har du ? 37
är du morgontrött ? Njeaaaaa
är du datanörd ? Nej det är jag nog inte
hur mycket är klockan precis nu ? 12.40
vad har du ätit idag ? Hundmat, mums!
hur många gånger borstar du tänderna om dagen ? 2-3 ungefär
vem pratade du i telefon sist med ? Älsklingen
har du rapat idag ? Nejnej
har du hostat idag ? Inget jag minns.
har du nyst idag? En gång bara
vad har du för kläder på dig nu? jeans och en tubtopp, ful dock. Men sexiga trosor. Mummmms
vad har du för frisyr ? Fult och utsläppt
vem badade du sist med ? Kalle/Simon/Jesper ( Poolen i cypern )
vem sa du nått till sist ? Johanna i klassen
vad sa du till hon/han ? Nej den ska gå ut lite mer på sidorna såhär *Visar med händerna*
när gick du på toa sist? Klockan sju kankse.
när slog nu nån sist ? Arvid eller Arild idag.
varför gör du dethär testet ? För att förgylla någon minut i ditt liv.
vad heter din rubrik ? Töntig lista
senaste film ? The notebook. As härlig, sett den minst 20 gånger.
bästa låten ? Det finns så många, men just nu för att jag lyssnar på den: Club 8 - Jesus Walk With me
saknar du någon ? Addi, utav bara helvete
senaste smset du skickade ? Några minuter sen
vem skickade du det till ? Addi
vilka är hemma hos dig just nu ? Ingen.. hoppas jag, jag är i skolan.
vilka 'fönster' har du uppe på datorn just nu ? Youtube, Facebook, Bloggen.
när sa du senast till någon att du älskar den ? När jag prata med addi i telefonen nyss.
vilken färg har din mobil ? Svart
cola eller pepsi ? Cola cola cola cola
sjunger du i dushen ? Alltid
är du tsm med någon ? Om jag är, är gift har 2 barn Wanessa&Thea och har två bilar bor i en lyx villa med addi.
om inte, någon på G ? Jag är alltid på gång ;D haha nej addi addi addi
senaste kramen ? Jocke i matsalen
har du någon piercing ? Nejnejnej.
tittar du på tv just nu ? Nej har ingen tv här i fönstret.
msn ? Personlig
pa ? Har jag ingen, varför står de med på listan? Alla har det ju inte?
mobilnummer ? Personligt

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inte? :p trodde du var holmbersflicka på pa..

2008-09-19 @ 13:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0