Torsdag

16.39 och nu är jag hemma gud vad jag är trött! Idag känns skoldagen hur lång som helst.  Men jag och jessica har skrattat och fjantat oss hela dagen så det är ändå kul i skolan. Idag ska jag nog äta pankakor. Haha, var tvungen att informera om det. Nej men snart kommer Addi så ska han "pyssla om mig" eftersom jag var sjuk IGÅR. Hmm.. Aa. Jag har fått alla Abba låtar på huvudet. Det är inte så kul, annars ikväll ska vi kolla på idol. Sen ska jag plugga, kul för honom.. Hm. Jessica lägger nog upp lite bilder från skolan vi tog. Hoppas jag han radera en bild som såg helt förjävlig ut på mig. Nu ska jag prata med Mamma, alltid roligt. Jessica, jag ber dig. Lägg inte upp den galna bilden på mig. / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0