Torsdag

Dagen började med att jag och Emilia gick upp typ halv 11, då satt vi vid datorn ett tag och nördade oss. Vi gick sedan ner och stekte plättar, riktigt goda! haha. Sen kollade vi på film och typ gjorde inget alls. Typ vid halv tre försökte vi ta cykeln ner till centrum för där skulle Emilia bli hämtad. (det gick inte så bra att skjutsa på cykeln men efter ett tag gick det haha). Sen så hade ja träning, rätt jobbig plus att ja fick jätte ont ovanpå foten lite skumt faktist. När ja kom hem blev det middag och nu ska jag plugga och duscha. /J


Den förta bilden ja när vi fick datorerna i skolan hehe.

Kommentarer
Postat av: nadra

sv: ja det måste vi verkligen! så jävla roliga!

emmie är också med i våran berättelse som oss som tvillingar :P<3

2008-09-25 @ 21:15:23
URL: http://paddoe.blogg.se/
Postat av: nadra

sv: ne jag tror inte jag har dom! men jag kan kolla ifall jag har dom :P antingen jag eller du har dom :P<3

2008-09-25 @ 23:04:01
URL: http://paddoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0