Torsdag

Hejsan bloggen oj idag har jag inte bloggat något. Jag har haft ganska fullt upp. I skolan så var det jätte tråkigt men det föll mig inte att blogg satt bara inne på datorn och lyssnade på musik och gjorde läxor på rasten. Efter skolan åkte jag till stan och mötte upp mamma och vi shoppade jeans till mig. Jag var verkligen behov, köpte på gulblå. Jätte fina var dom, sen köpte jag även två tröjor och en BH och ett tillhörande par trosor. Jätte snyggt. Sen kom addi i shopping turen så åkte vi hem till mig och bara kollade på idol och sådär. Nu måste jag gå och lägga mig, och läsa bok. Ja.. det ska jag göra. Lägger upp bilder i morgon på vad jag shoppade. Nu måste jag tvätta mig, läsa och sen sova. Om jag inte somnar.. innan jag hinner läsa. Juste i morgon är det FREDAG. Gotnatt / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0