Lördags kväll

Hejsan kåmpisar! Just nu sitter jag här vid datan och är jätte trött och förskyld. Idag har jag ju varit med nikki och vi var i stan och kollade på uggs och annat fint. Köpte hårfärg till henne så åkte vi hem till mig för att färga. Sen kom addi mitt i allt. Jag känner mig jätte tjock för jag äter chips. Men jag är ingen som har något behov av att vara smal som en sticka. Tycker det är ganska bekvämt att vara lite småtjock. Mina favorit chips är hot sweet chili chips. Dom är godast. Men jag har tänkt lite och så, aså vi bloggar ju för att sedan kunna se tillbaka lite och sådär. Men är det något ni vill att vi ska skriva om, jag menar vi skiver ju bara om vad vi gör på dagarna och sådär. Okej säg inte "Dagens outfit" stavade jag ens rätt? Nej vi är inte modemedvetna. Eller vi vet ju vad man inte ska ha på sig men jag i alla fall har inte så fina kläder så jag vill dela med mig av dom. Men om det är något så kan ni ju gärna skiva. Sen vill vi att alla ska kommentera mer ju. Det är ju endå kankse många unika vi har. När ni börjar kommentera mer så kommer vi inskaffa små tävlingar. Ja vara generösa och åka och handla något lite då och då sedan lotta ut här i bloggen. Men det är endast om det kommer mera komentarer från andra som har bloggar för vi vill att seriösa personer ska få våra priser. Nog om det, nu ska jag dricka lite coca cola. Kom igen, det är lördag! Jag hoppas att ni har haft en fin dag, juste idag var jag även och kollade på vinter jackor. Hittade min mörkblåa. I veckan kommer mina UGG att komma. Ni anar inte hur mycket jag länktar att få hasa runt i dom. Ta hand om er / E

Kommentarer
Postat av: nadra

trevlig dag! :)

2008-09-27 @ 23:23:40
URL: http://paddoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0