Vi hatar spanska

Hejsan nu sitter jag här i skolan och inte gör någonting alls, vi ska ha spanska. Men jessica är försvunnen.. 10 min senare nu är hon här.  nu på morgonen ska vi ju ha spanska, det hemskaste som finns. Sen har jag inga pengar på mobilen och blablabla. Annars har vi musik idag, jippie! Sen blir de äcklig soppa till mat. Nu är jag förövrigt skolhemsidan som är uppe på min dator. Det är najs, halva klassen har sovmorgon lyxigt va? Vi måste liksom va här och ha spanska. Om det är något vi hatar i skolan så är de spanska, plus att de är vi "dåligast" på. Annars är vi värsta snilleungarna. Nej men nu ska jag sluta prata och vara inne på coooooola FC.


Kommentarer
Postat av: naddddie

Vad ofta ni uppdaterar eran blogg ? :)

2008-09-18 @ 20:29:15
URL: http://paddoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0