Old school

Efter alla om och men så tvingar Jessica mig att börja blogga, så jag måste väl offra mig. Nej men jag kommer nog inte skriva så mycket, men mest gör jag det bara för att ha det som en slags dagbok på något sätt. Nu är jag, eller vi kanske man ska säga i skolan och vi väntar på en No lektion. Sen ska jag snart åka, om en timme till läkaren och sedan till frisören. Jag ska färga och klippa mitt hår, jag är jätte nervös. Vi fick bambuskott till lunch, jippie! Nu ska jag gå, ciao. / Emilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du ändå inte tänker blogga så mycket som du säger. varför ens skriva till så många att man är ''tillbaks'' ?

2009-01-22 @ 00:00:26
URL: http://alwayslookforward.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur ska du färga det? :)

2009-01-22 @ 20:06:20
Postat av: diana

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 16:11:35
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: M

härligt att ni har börjat blogga igen!

2009-02-10 @ 17:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0